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Début du contrat

@Work Insurance wordt u aangeboden door uw werkgever in samenwerking met Callant Insurance. Door de onafhankelijke positie van Callant Insurance biedt @Work Insurance de beste risicodekking aan interessante groepsvoorwaarden tegen een scherpe premie.

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Wijziging contract

Wanneer uw contract moet gewijzigd worden omwille van een verhuis of aankoop van een nieuwe wagen, kan u ons eenaanvraag tot wijziging bezorgen met behulp van onderstaand formulier:
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Opzegservice

Maak gebruik van onze gratis opzegservice!

Bent u momenteel al elders verzekerd en dient uw huidige contract te worden opgezegd? Wij nemen de administratieve rompslomp van u over. Bezorg ons het meegestuurde opzegformulier volledig ingevuld en ondertekend terug.

Bezorg ons de opzeg van uw huidig contract:
  • Per e-mail naar atwork@callant.be
  • Per post naar Callant Verzekeringen Antwerpen NV, Frankrijklei 112 bus 4, 2000 Antwerpen
Wij zullen het document overmaken aan uw huidige verzekeraar en houden rekening met de opzegdatum om uw premie te berekenen.

Aangifte schade

1. U kan ons telefonisch contacteren, van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30, op het nummer 03/270.09.03
2. Voor uw autoverzekering vindt u het noodnummer terug op het verzekeringsbewijs. Dit nummer kan u 24/24en 7/7 bereiken.
3. Stuur een e-mail naar claims@callant.be

Vergeet bij uw aangifte niet de volgende gegevens te vermelden:

-Naam + Voornaam
-Polisnummer
-Telefoonnummer
-Datum van het schadegeval
-Beschrijving van de schade

Voeg eventueel volgende documenten toe als bijlage: aanrijdingsformulier, foto’s van de schade, …

4. Per post op het volgend adres:

Callant Verzekeringen Antwerpen NV
Frankrijklei 112 bus 4
2000 Antwerpen


Bij ontvangst van uw schadeaangifte bevestigen wij u schriftelijk de ontvangst met vermelding van de contactgegevens van uw schadebeheerder.

Début du contrat

@Work Insurance vous est proposée par Callant Insurance. En raison de la position indépendante de Callant Insurance, @Work Insurance offre la meilleure couverture des risques à des conditions intéressantes et à une prime compétitive.

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Changement du contrat

Quand votre contrat doit être adapté à cause d’un déménagement ou achat d’une nouvelle voiture vous pouvez nous envoyer une demande de changement à l’aide du formulaire ci-dessous :
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Service de résiliation

Utilisez notre gratuit service de résiliation !

Etes-vous pour l’instant assuré ailleurs et votre contrat actuel doit-il être résilié ? Nous prenons en charge le tracas de la paperasserie. Envoie-nous le formulaire de résiliation complètement rempli et signé.

Envoie-nous la résiliation de votre contrat actuel :
  • Par e-mail à atwork@callant.be
  • Par post à Callant Verzekeringen Antwerpen NV, Frankrijklei 112 boîte 4, 2000 Anvers
Nous enverrons le document à votre assureur actuel et nous tenons compte de la date de résiliation pour calculer votre prime.

Déclaration de dégâts

1. Vous pouvez nous contacter téléphoniquement, du lundi au vendredi de 9 à 12h et de 14 à 16h au numéro 03/270.09.03
2. Pour votre assurance voiture vous trouvez le numéro d’urgence sur votre preuve d’assurance. Ce numéro vous pouvez atteindre 24/24 et 7/7
3. Envoyez un e-mail à claims@callant.be

N’oubliez pas de mentionner sur votre déclaration les données suivantes :

- Nom + Prénom
- Numéro de policee
- Numéro de téléphone
- Date du sinistre
- Description des dégpats

Ajoutez éventuellement les documents suivants en annexe : constat d’accident à l’amiable, photos des dégâts, …

4. Par poste à l’adresse suivante

Callant Verzekeringen Antwerpen NV
Frankrijklei 112 boîte 4
2000 Anvers


Dès réception de votre déclaration de dégât nous vous confirmons par écrit la bonne réception avec mention des données de contact de votre gestionnaire de sinistres.

Des Questions ?

Consultez nos questions fréquemment posées sur ce link ou envoyez votre demande à atwork@callant.be.